Een leven met ADHD, mijn persoonlijke verhaal

Na een hele poos wikken en wegen heb ik besloten dat ik mijn doelgroep verander van vrouwen rond de 40 in de midlife naar vrouwen die in hun gezin te maken hebben met ADHD. Het kan zijn dat je je niet meer herkent in deze doelgroep en je afmeldt voor mijn nieuwsbrief. Daar heb ik alle begrip voor. Maar voordat je dat doet, wil ik je hulp vragen om in je omgeving na te gaan of je vrouwen kent die in mijn nieuwe doelgroep vallen. Ik hoop dat je mijn nieuwsbrief naar hen door wilt sturen. Wellicht kan ik hen helpen een goede balans tussen werk, gezin en zichzelf te vinden.

De reden waarom ik mijn doelgroep verander is omdat ik een bijdrage wil leveren aan de positieve beeldvorming rond ADHD. Uit eigen ervaring weet ik hoe negatief er over ADHD gedacht en gesproken wordt door onwetende mensen. Deze bevooroordeeldheid zorgt ervoor dat kinderen en volwassenen met ADHD niet dezelde kansen in het leven krijgen als ‘gewone’ kinderen en volwassenen. Ik hoop dat ik, door het coachen van vrouwen die in hun gezin te maken hebben met ADHD, een steentje kan bijdragen aan deze positieve beeldvorming.

Hartelijke groet, Barbara